44 je ne veulxjarasSsespargner pour le service desa maj.,mais je m'en trouve tant importune par ladite gerdarmerie unanimement pour les raisons paiticulièrement specifiées en plusieurs mes preeeden- tes, oultre ce qu'elle a esté depuis le partement de St. Germain si mal logee et accommodee, souvent sans vivres et fourages en ung'pays deshabité et habandonné des paysans etdesnuée de toutes choses comme est eneoires presentement au lieu de Bertbueil entre Amiens et Peronne par ou j'avais passé aveo les compaignyes de madite charge a mon entree en ce Itoyaume, ce qui augmente non seulement leur mecontentement, ainsruyne totalement leurs gens et chevaux, que je ne vois moyen en facon quelconque de les pouvoir retenir plus longuement, suppliant par ce tres humblement Y. exc. qu'il luy plaise mettre en singu- lières considerations le contenu de mesdites precedentes en eest endroict et pour la reputation de sadite maj° et le soulagement de la dite gendarmerie et bonne et favorable recommandation, sans faire semblant que la poursuyte d'icelle procédé de moy, afin que leur dites maj° ne pensent que je soie afl'ectionné de m'ac- commoder a ce qu'elles desirent quant a ma demeure. 1) Monseigneur je supplie au createur donner a V. E. en santé une bonne vie et longue, me recommandant bien humblement a la bonne grace de Y. E. Do Paris ce 29 de mars 1568. (PS) 1. Monseigneur. Suyvant mes dernières s'est publié la pais le 27 de ce mois du matin au palais de cette ville, ou se trouverent leurs Maje Tr. Chr. mais elles ne se monstrèrent, et on voullait dire, que sans leur presence, ceulx du parlement en eussent faict difficulté, et ne fut faicte ladite publication sans grandes ceremonies, avant qu'ils y voulloicnt entendre, et en oultre se disoit icy partout, que le mesmejour et a la mesme heure se publia aussi illee la paix precedente il y a cinq ans, ayant plu sieurs l'opinion qu'il succederoitde ceste ?y comme de l'autre. Monseigneur, je ne fauldray de jecter quelques ungs entre les reytres quant ils se retireront pour assentir quel chemin ils 1) Hier eindigt het cijferschrift.

Archief | 1857 | | pagina 44