kueres et costumes dicelle pays. Si donnons en mandement a nos trescliiers et feaulx les cliancellier et gens de nostre grant conseil, lieutenant et gens de nostre conseil et de noz comptes a la Haye, a nostredict tresorier general de nosdictes demene et finance, rentmeestres de Bewest et de Beoister- sclielt en Zeellande et a tous nos autres justiciers officiers et serviteurs qui ce puet et pourra toucher et regarder leurs lieutenans et a chacun d'eulx en son endroict et si comme a lui appertiendraque de nos presente grace octroy remission qui- tance selon et par la forme et maniere que dit est ils facent seuflrent et laissent ladicte damoiselle Ysabeau de Culenbouiig et sesdictes seurs et leurs lilies en ligne et degre tel que dessus plainement et paisiblement joyr et user, cessans tous contredicts et empeschemens au contraire. Et par rapportant pour une et la premiere fois cesdictes presentes vidimus ou copie auctentique dicelles que voulons estre enregistres en nostre cliambre des comptes a la Haye pour la conservation de nostre droit en temps advenir avec lettres de recongnois- sance dudict seigneur de la Yille et damoiselle Ysabeau de Culenbouiig sa future compaignie et aultres dessusdicts chacun en son endroict d'avoir joy de nosdictes grace octroy et qui- tance selon et par la maniere que dessus est diet. Seulle- ment nous voulons nosdicts Rentmaistres de Bewest- et Beoisterschelt ou cely deulx quil appertiendra estre tenus quictes et descliargez en leurs comptes de tout ce que nous pourroit estre deu a cause de ladicte terre et seigneurie de Borssele en cas et qualites que dessus tant par succession finance que aultrement par lesdicts de 110s comptes a la Haye ausquelles mandons par ces presentes que ainsi le facent sans aulcun contredict ou difficulte, car ainsi nous plaist il. Non obstant que par l'ordonnance faicte en l'an iiijxx et quinze sur la rintegracion de nostre demaine soit expressement diet que de telles et semblables parties ne ferons ou pourrions faire de Tadvenant aulcun don ou quitance, mais a mesure qu'elles escherroient seroieut applicques et reünies a nostre

Archief | 1888 | | pagina 230