94 estaple dans vostre ville pour y traffiquer ordinairement comme de coustnme avant les guerres civiles. A quoy nous avons avisé de faire convoquer et assembler les deputéz des villes de ce royaulme pour le faict de marebandize pour se resouldre d'ung commun accord sur ce qu'ils trouveroyent plus confor mable a vostre desir et compatible avee le proffit et bien de leur estat, la resolution desquelz nous ne fauldrons a vous mander avecq les premiers. Gependant nous vous supplier ons bien affectueusement par ceste amitic et faveurque nous vous avons tousjours portee au plus fort de voz affaires, et la bonne volonté, qu' avons d'y continuer, qu'il vous plaise de prester la main a si grand nombre de nos voisins si enormeement damp- nifiéz par voz Flussinguiers pendant les troubles et nommeement a ce porteur Amon Russel, qui sur le mois de Juing dernier ayant embarqué avecq quelques aultres ses combourgeois et voisins quelques dix mille peaulx de mouton avecq daultre marcliaudize en ring navire anglois, et tenants la route de Calais, furent interceptes par mer et pilléz par le capitaine Loy de Midelbourg, qui sempara quant et quant de la dicte marchandize et tost après la mist a Fencan et la vendist au plus offrant au diet lieu. Ce que nous vous prions daussy bon coeur de faire reparer ausditz suppliantzcomme nous attendons ceste occasion de voz mains de vous gratifier a lavenant en tout et par tout ou nous pourrons la pareille a vostre recommendation la, ou aultrement nos ditz voisins interesséz ne se pouvantz fournir de justice se pourront volontiers prendre a des remedes par trop extraordinairesqui seroyent aussy pen plaisantz a nous comme proffitables pour Festat des traffiqueurs de la dicte ville. Mais attendant vue meilleure et plus avisce resolution apres nous tres affectionnées recommendations nous prierons Dieu, Messieurs, de vous maintenir en Sa saincte garde et pro tection. De la ville d'Edinburg ce VI de Juing 1577. Voz tres affectionnéz amys le prevost, baillifz et conseil de la dicte ville. (get.) onleesbaar.

Archief | 1903 | | pagina 116