97 waarover de graaf van Morton, toen gouverneur van Schot land geene voldoening van de Staten van Zeeland heeft kunnen verkrijgen. Messieurs, La presente sera pour vous rementevoir la spoliationn de noz sujetz Mungo Bussel et ces partionnaires par ceulx de Pluschenes et leurs adherans, comme en avez esté amplement informé par cydevant, soudain apres la prinse de leurs marchandices. Et neantmoins que nostre cousing le conté de Mortonn, pour lors gouverneur de nostre royaume, en a escript souventes fois aux estats de Zelande, mais n'a jamais sceu avoir resolutionn. Pour lequel occationn avons deliberé escripre aus ditz estatz pour ce mesme affairevous desirant tres affectueuse- ment de tenir la main et de faire ce qui est en vous, que nos sujetz peuvent avoir restitutionn de leurs biens ou la valleur. Ainsi comme voudriez que toutes choses contineuassent entre nous comme d'antienneté entre nos predecesseurset si nostre requeste ne peult proffiter en eest endroict, nous ne scaurions moins faire que cercher les meilleures remedes, que faire ce pourra, pour recompenser la perte de nos sujetz par les moyens licites, qu'on use entre royaume et royaume, ou justice est frustrée ou refuse, comme appert plus amplement par les traictéz de pais entre nous et le Pays-Bas. Eaisant fin pour le presentou apres noz tres affectionnéz recommendations prions Dieu vous donner, Messieurs, la Sienne. De nostre chasteau de Strinilling ce XXIXme jour d'Avril 1578. Yostre bien bon amy (w. g.) Jaqdes R. Het opschrift luidt: A nous bonz amys les baillie, burgu- maistres et eschevins de la ville de Compher en Zelande. *21. 1578 Augustus 28. Brief van Richard Barradat aan den magistraat der stad Vere, waarin hij bericht, wat hij in Holland verricht heeft

Archief | 1903 | | pagina 119