102 2. Touchant la designation de la place au havre pour charger et decharger leurs navieresle diet magistrat leur octroye toute la kaye depuis la maison appellé TOliphant jusques a la rue appellé la Cappelstrateet quand on trouvera que la dicte place ne leur peult souffir, on les accommodera alors davan- tage et tant que leur sera besoing, en faisant desloger tous aultres batteaux ou navieres par le maistre du port, a qui de cela sera faicte expresse ordonnance, laquelle on notifiera a tous ceulx quil appartiendraafin que ne puissent pretendre ignorance. 3. Pour le faict du receveur de la tliolle, en fera autant le diet magistrat qu'au cas daulcune controversie ou dificulté, qui se pourroit cyapres pour le faict de la marchandise mou- voir entre le diet receveur et quelcun de la dicte nation escos- soise, que le diet receveur sera tenu dintenter et poursuyvre son action devant le diet magistrat qui ne permettra en sorte quelcunque quaulcun de la dicte nation soit exactionné ou mal traicté. Et quant a la liste de ce quilz doibvent payer, sera donnée copie au diet commissaire ou conservateur dicy a deux jours. 4. Concernant lexemption du convoyle diet magistrat tien- dra quitte la dicte nation de la dicte novelle imposition des toutes marchandises venants d'Escosse en ceste ville. Et si daulcune novelle imposition cyaprez on vouldroit charger leurs susdictes marchandises, la ou sera trouvé que les Anglois seront exempts ou affranchis, le diet magistrat sera tenu d'affranchir la dicte nation, ou pour le moings d'envoyer un de leur conseil et a leurs despensauquel messieurs de la susdicte nation pourront joindre un aultre commissaire de leurs, si bon leur semble, pour parensemble faire la poursuitte de la susdicte exemption, promettant en oultre de ne consentir ou accorder en sorte quelcunque a la continuation du diet convoy ou aultre nou velle imposition sur leurs dictes marchandises sans expresse stipulation dexemption des dictes marchandises ou preallable consent et adveu de la susdicte nation.

Archief | 1903 | | pagina 124