106 esté exaggeré, comme aussy trouveront que les dictes salines ne peuvent estre si tost demolies ou en aultre usage changées sans une grande, voire la totale mine dc la pluspart des prin- cipaulx bourgeois, et par consequent de la ville mesmes, ce que contraviendroit a la bonne intention de messieurs les com- missaires des villes dEcosse. Mais la ou on pourra par artifice darchitecture ou aultrement amender ou du tout divertir le diet inconvenient, le diet magistral n'espargnera aucune peine ou despence raisonnable pour y donner remede coDvenable, taut qu'en eux sera. Et cependant qu'on cherchera les remedes et tandis que la dicte nation sera icy et que le vent sera es lieux et endroicts nuysibles ou aultrement, alors fera le diet magistral aultant soit de faire cesser le feu ou aultrement, qjrilz nauront occasion de se mescontenter. 14. Pour mesurer les draps, dautant que monsieur le commissaire nous asseure qu'un mesureur ne pourra souffire, en a le diet magistrat luy accorde que doresnavant et si long- temps que besoing sera, il commettra deux ydoines persones discretz et loyaulx, lesquelz aussy feront serment en presence du diet seigneur conservatoire de bien et justement mesurer tous les draps sans faire tort a Pun ou laultre partie. 15. Sera aussy procure, que le poix du fer se fera au poix d'An vers, de quoy aussy sera faicte ordonnance, que tout le fer, que se vendra icy, sera poise au poix d'Anvers; ne fust que les parties en eussent faict accord contraire, lequel sera suivi. 16. Einalement le magistrat est content et laissera jouir a la dicte nation tous les previleges et immunitéz qui par cide- vant ont estéz octroyéz a la dicte nation, taut par feus Pem- pereur Charles cincquiesme, le roy d'Espaigne, dues de Brabant, comtes de Elandres, seigneurs de Campfer ou aul- tres et les assisteront pour obtenir la confirmation des diets privileges. 17. En regard de tous les poinds et articles icy dessus octroyéz a la dicte nation, et que le diet magistrat a promis et

Archief | 1903 | | pagina 128