107 promet par cestes de les garder inviolab(l)ement, sont contents et ont promis tant le diet commissaire Nisbet comme ses assis- tents, aprez que le present contract sera soubscript et scellé dambedeux parties contractantesde donner incontinent ordre et ne permettre qu'aulcune naviere de leur estaple prene aultre foire ou bavre que en ceste ville les asseurrant du costé du magistrat si longtemps que Pancienne affection et leur com- moditéz commandront a la dicte nation de frequenter et banter ceste ville de Campfer, que le diet magistrat les aura en leur protection et sauvegarde, et la part ou les pourra servir a leur commoditéz saus interesser la susdicte ville, le fera tres volontiers et de bon coeur. Bn confirmation et tesmoing de ce que dessusout le diet commissaire Nisbet, maistre George Hacqüet, conservateur de la dicte nation, et Alexander Siget en leurs qualitéz d'une part, et le magistrat de ceste ville de Campfer daultre part, soubscript les susdicts articles le XVIIX6 jour d'Octobre mil cincq eens soixante et dixbuict, et. scellé du grand seau de la ville. Comme ainsi soit, qu'il y avoit apparence de dispute et mal- entendu, en tant que quelques ungs de la nation dEscosse se complaignoyentque par ceulx du magistrat de ceste ville le contract passé entre iceulx et la dicte nation touchant Pes- taples des marebandises et la negotiation de la dicte nation n'estoit pas en tous ses points inviolablement gardé, a cause que ceulx du magistrat selon que disoyent aulcuns C. van Vosberghen. George Hacket conserv. Jacop Adryaenzen. Henry Neisbett. Alex». Segait. G. Kincaid. He Vos. J. Campe. A. D. Vossius. Andries Mariniss. pleter e.eygbersberg. A. Bodwenss. Overeenkomst van 1598.

Archief | 1903 | | pagina 129