110 de la. communication tenu par le bourgmaistre Reygersberch avecq le seigneur ambassadeur et conservateur Deniston cy avant plus amplement declare, avons approbé et ratifié, ap- probons et ratidons par cestes la dicte communication et tout ce qu'il en est ensuyvy avecq promesse d^accomplir et effectuer ce qu'il y est comprins. En tesmoings de la verite avons faict soubsigner ceste par nostre secretaire le dixiesme de Septembre en Fan quinze cent quatre vingt et dix huict. (get.) de Yos. 3. Stapelcontract van 1612. Comme ainsi soit que de fort long temps la nation escos- soise a faict sa demeure et tenu Festaple de ses marcliandises en ceste ville de Campliere, et qu'il y a eu des veilles aliances tant entre les princes que les peuples de deux costés mes mes aussi des contractz, par lesquels ceux de la ville et de la dicte nation se sont entreobligéz reciproquementet que depuis quelque temps messieurs d'Escosse pour quelques con siderations ont mis en deliberation de retirer leur estaple d'ici et le remettre en autre lieu l), si est ce qu'en consideration des amities susdictes et par le bon plaisir de Sa Majesté de la Grande Bretaigne, qui en faveur de la dicte ville avoit esté sollicité, comme aussi messieurs d'Escosse, il a pleu a mes sieurs les deputes des villes du royaume d'Escosse d'envoier ici leur commissairesmessieurs David Ackenheyt, mar- cbant et bourgois de la ville d'Edinbourget Guillaume Goüdman 3), marchant et bourgois de la ville de Dundie s), assistés de monsieur le couservateur, le seigneur Robbert De- niston avecque procuration et puissance absolue pour traic- ter de nouveau en leur nom avecque le magistrat de ceste 4) Boxhorn sien. 2) Boxhorn Gondman. 3) Boxhorn Dimdie.

Archief | 1903 | | pagina 132