Ill ville toucliant la continuation du diet estaple dedans icelle, comme il apert par la commission des diets seigneurs deputes des villes en date du XX Ve de Juillet mil six cent et douse, signé par leur secretaire Guhturi. Et sont en vertu de la dicte commission les diets commissairesassisté comme desus d\me part, et messire Jacques de Malderee, seigneur de Hayes etc., premier et representant les nobles aux estats et conseil de Zeelande, y jonct le seigneur Jean de Maurg- nault baillif de la dicte ville et marquisat, y entrevenants par speciale commission de la part de Son Excellence marquis de la dicte ville, et les deputes du diet magistrat d'icelle ville de Camphere, a scavoir messieurs: Jean Pieterson van Essen, mr. Jasper Apollonii, bourgmaistreset mr. Enoch Pottey, pensionaire de la dicte ville, d1 autre part, apres diverses communications sur les propositions et demandes de messieurs d'Escosse finalement accordés des points et articles suivants 1. 3) En premier lieu Son Excellence, comme marquis de ceste ville, et bourgmaistres, eschevins et conseil dbcelle pro- mettent d'approber et ratifier tous et cbacun des privileges, libertés et immunités par cidevant octroyées a la nation es- cossoise par le feu empereur Charles YPhilippe 1 iroy d'Espaigne, ducz de Brabant, contes de Elandres ou autres princes du Pays Bas, es villes de Bruges, Anvers, Campliere et autres, ou la dicte nation a cidevant establi leur trafique et residenceavecque toutes les conditions accordées a la nation en Pan mil cinq cent soixante et dix huict par les diets bourg maistres, eschevins et conseil. 2. 3) Et afin que la nation ne soit frustrée de la parole de Dieu et Texercice de la religion reformée en son propre langage, le magistrat ordonnera une eglise propre et commode Boxhorn Centhuri. Zie 1578 art. 16. 3) Zie 1578 art. 12.

Archief | 1903 | | pagina 133