115 disner, souper qu'autrement. Et sera icelle maison avecque les navires escossoises exempte de toutes les impositions sur le vin et la biere tant forte que petiteen telle quantité qu'il sera besoing pour estre consume dans la maison ou les navires mesmes. 12. Bien entendu que si la maison ne seroit capable et le nombre des gens trop grand pour les y loger trestous outre ce qu'aucuns se pouront retirer vers leur facteurs pour leur giste seuleruent, si seront 3) messieurs de la ville tenus s) d'aggrandir ou accommoder la dicte maison, de sorte qu'elle soit capable et assez grande. Et en cas de faute a celasera accordée une autre maison aux despens de la nation pour y recevoir les marchans et matelots, laquelle maison aura les mesmes franchises et sera reglée du tout comme ceste con- chergerie. 13. Et pour obvier a toutes fraudes, qui se pouroyent commettre au prejudice de la chose publicque et de la ville, il ne sera point permis au maistre de ceste conckergerie ni a quelque autre de la nation de vendre aucunne biere ou vin a des bourgois ou autres n'estant point de la nation, ni en gros ni en detail, soit pour estre consumee dedans ou dehors ceste maison, sur paine d'estre puni selon les loys du pays comme nous bourgois mesmes. Voire ne poura aussi vendre aucune biere ou vin a ceux de la nation mesmes pour estre consumee hors da diet logis qu'en cas de 4) necessité, sur la mesme paine. 14. Et en cas qu'un marchant convie a disner ou souper un autre n'estant point de la dicte nation et estant par le diet marchant defroye, cela luy sera permis et licite. 15. Et ne payera le diet conchierge aucun louage pour q Boxhorn trestons. 5) Boxhorn feront. 3) Dit woord ontbreekt in Boxhorn. 4) cas de ontbreekt in Boxhorn,

Archief | 1903 | | pagina 137