116 ceste maison, ni ne sera tenu a aucune reparationsinon en des cboses par luy ou les siens rompnes ou endommagées. Et sera ceste conchiergerie avecque l'eglise et la maison du ministre preste an mois de May pro chain. 16. Et auront tous les facteurs ecscossois la mesme ex emption et franchise de leur vin et biere tant forte que T) petite pour le regard de leur familie seulement et pour y estre consume duement. 17. Les Escossois avecque les autres marchans d'ici ou d'ailleurs ne feront point leur marches ou contraitz dedans ceste maison ou conchergerie ni chez eux, ains aux hostelleries de la ville comme d'ancienne coustume. 18. Le maistre de ceste conchiergerie ni les autres facteurs escossois ne seront point subjects a faire guet ou garde ou autre service personnel ni aussi a loger des soldatz ou autres gens de guerre. 19. 2) Sera aussi une prison ordonnée dedans la ville, ou monsieur le conservateur ou son depute poura mettre ceux, qui par luy seront confines, et les en retirer quand bon luy semblera, et sans quhl aura en cela a recognoistre le magistrat de la dicte ville. 20. Item pour la nation sera ordonné un camp ou lieu champestre hor de la ville pour leur esbat et recreation; et sera permis a icelle, a scavoir monsieur le conservateur et autres marchans, facteurs et gens de qualité, de tirer a l'ar- chabuse et autrement d'user de la chasse par tout le territoire de Oamphere selon les loys et constumes du pays, et comme en peuvent user ici ceux qui y sont privilegies. 21. Si les navires escossoises estans destinées pour cest havre chargées des marcliandises d'estaple viennent a estre derobbées ou pillées par les pirates, le magistrat, s'il est en son pouvoir, fera bonne et brieve justice sur la restitution des Boxhorn et. 3) Zie 1578 art. 10.

Archief | 1903 | | pagina 138