118 batteaux arrivent; et sera icelle place tenue nette. Et pour plus grande commodité feront messieurs de la ville faire la un toict ou quelque couverture de bois, afin que les mer chandises ne se gastent de la pluie. 24. Le diet magistrat tiendra quite la nation escossoise de finiposition du convoy sur les marchandises d'estaple venantes d'Escosse en ceste ville. Et si d'avanture on voudroit les dictes marchandises charger d'aucune nouvelle imposition, la ou sera trouve que les Anglois seront exempts a Middelbourg le diet magistrat sera tenu la dicte nation ici affranchir. 25. Et d'avantage pour Famitié que le magistrat porte a la nation escossoise, il fera jouir la dicte nation des toutes immunités, privileges et exemptions, dont. la nation Angloise jouit a present a Middelbourg, ou dont elle pouroit jouir en temps a venir, pourveu quhl soit au pouvoir de la dicte ville ou de le donner ou de le procurer. 26. Et d'autant que les marchans se trouvent quelque- foix trompés et endommagés par leurs facteurs mesmes ou les heritierspromet le diet magistrat estant requis de par mon sieur le conservateur ou son depute, toutesfois que Toccasion le requirera et sera trouve necessaire, d'inventoriser tous les biens, or et argent, comptes, cedulles, obligations et marchan dises du defunct ou vivant subsonné de faillissement, pour en faire droict et justice entre les creanciers selon les loys et coustumes du pais et de ceste ville; bien entendu que si en une maison mortuaire se trouvent des marchandises aparte- nantes a des marchans en Escosse, libres, non vendues ni chargéessur lesquelles ni le marchant ni le facteur ne doivent rien, qu'en tel cas il sera accordé au proprietaire d'en retirer tels ses biens et marchandises. 27. l) Et si en cas d'aucune, que Dieu ne veuille jamais, esmotion, guerre intestine ou autrement, que la dicte nation Zie 1578 art. 11.

Archief | 1903 | | pagina 140