119 ne pourroit ni hanter 1) et traffiquer en assurance et librement elle se poura transporter avecque ses biens et marcbandises librement en autre lieu. 3) Et fera le diet magistrat toute as- sistenceayde et faveur a icelle pour leur faire avoir des navires et toutes autres choses a ce requises a raisonnable prix, pourveu qu'ils seront tenus de payer auparavant ce qu'ils doivent en ceste ville. *28. Einallement les bourgmaistreseschevins et conseil pro- mettent, si a radvenir aulcunne chose vienne a leur cognois- sance ou par Padvertissement de messieurs les deputes des villes du royaume d'Escosse ou par monsieur le conservateur ou son depute, qui seroit pour le bien de la nation, de faire tout debvoir soit par devant messieurs les Estats Generaulx ou mes sieurs les Estatz de Zeelande ou devant messieurs de Padmi- raulté - de les obtenir s'il est possibleafin que la nation se puisse rescentir de leur bonne affection et amitié envers eux. 29. 3) En regard de tous ces points et articles, que le magistrat de ceste ville promet d'entretenir et observer, faire entretenir et observer inviolablementont messieurs les com- missaires susdicts et monsieur le conservateur au nom des villes d'Escosse promis, comme ils promettent a present par leur signature, qu'ordre sera donné incontinent et defendu qu'aucune navire de leur estaple ne prenne autre foire ou havre dans le Pais-Bas qu'en ceste ville de Oamphere, ni qu'ailleurs aucunes marcbandises (Pestaple soient transportées et de punir rigourreusement ceux qui feront du contraire. Et les diet commissaires asseurent le magistrat que si longtemps que Pancienne amitié et affection durera et qu'il plaira a messieurs les deputes des villes du roiaulme d'Escosse et les commodités de la nation permettrontde banter x) et frequenter ceste dicte ville avecque leur marcbandises d'estaple. Et aura 1) Boxhorn hauter. 2) Boxhorn et autre bien. 3) Zie 1578 art. 17.

Archief | 1903 | | pagina 141