1-29 porter les marchandises de Middelbourgli selon le contract; et les marcliandises estant rompus, mouillés et mesmes perdus par la faulte des batelliers, on ne repare point la perte. A. cest article le diet magistral ordomiera les baMeUers d'avoir en leurs bateaux de couvertures pour couorir les marchandises quand its les transporter out de Middelbourgh en ceste ville. 9. De ce que quand les facteurs de la nation font ban- queroutte, ou quand apres leur mort leur femmes et lieritiers obtiennent des lettres de benefice de inventaire, le magïstrat de la ville entretiennent les dictes lettres au grand prejudice de nos voysins. A ceci respond le did magistralque la cour ne donne point a ceidxqui font banquerouMede lettres de benefice d'inven- taire mais bien aux heriüers de ceulx qui sont decedéz insolvent lesquelles lettres le magistral est tenu selon les lois et costumes de ce pais dlinteriner ou les rejecter; ou autremenl si le magistral refuse de les interiner sans causeles diets heritiers peuvent cppeller a la dn.de courlaquelle les interinera et les fera executer en ceste ville aux grands despens des creanciers et par cela est notoirque le magistral ne faict en cela aucun prejudice a la nation 10. De ce que les magistrats de ceste ville ont signé de eux mesmes a faire des inventaires des biens des facteurs escossoys apres leur banqueroute ou mort, et ne veullent pas s1en departirquand ils sont requis par le conservateurau- quel seul comme a son depute en son absence il apartient de droict de faire les inventaires des diets facteurs, les magistrats estant obliges de lassister, quand ils sont par eulx requis de ce faire. A ce dernier article did le magistralqu a eulx seuls apar tient d'inventoriser tous les biens dlun defunct insolvent ou vivant subsonué de faillissement pour en faire droict et justice entre les creanciers selon les lois et costumes du pays et de ceste ville, Zie 1612 art. 26.

Archief | 1903 | | pagina 151