153
screven sluvse zijn nu tevergheefs, overmits dat de gaten nvet
gestopt en zijn, als voerscreveu is; maer sullen wel dienen,
indien men de voerscreven gaten sal conen stoppen; ende mid-
lertijdt wil de dijckgrave naersticheyt doen, dat de voerscreven
sluvze moghen blyyèn leggen ende nvet wech en loopensoe
verre het mogelijcken is.
Rydende vandaer voert den voerscreven nyeuwen dijck omme
tot Lockxhaven toe, hebben my de voerscreven dijckgrave ende
andere geseyt, dat van twesteynde van den nyeuwen dijck ofte
inlage wel een ure gaens nae Lockxhaven groot perikel is van
grontb(r)eckovermits dat omtrent up XXV roeden van den dijck
het VII ofe VII-| vaem diep is. Maer daer en waeren geen
duergaende gaten in den voerscreven dijck. Rijdende van Locx-
haven totten Mageren dijck ende comende tot Breyskercke,
hebben daer gesien, dat de dijck oick.deur geweest hadde, maer
was weder gestopt, ende waeren noch vele luyde daeran werc-
kende.
Van den Mageren dijck totte Padde hadde die dijck oick
tot twee plaetzen deur geweest, maer waren weder gestopt.
Rydende vau de Padde nae den Burchambochtschen dijck
hebben daer bevonden twee groote gaten, daer een nyeuwen
dijck buyten om begost was te maickenlanck omtrent twee-
hondert ende XXXIIT. roeden, soe die dijckgrave zeyde, weleke
dijck zoe hoich was, dat daer geen vloet inne en gaetende
waeren daerup noch veele arbeytzluyde werckende. Ende en
hadden de gaete in den ouden dijck nyet moghen repareren
noch stoppen overmitz de violen tie vau deu watere, dat uuvt-
ende invlovedeende om de groote diepte van de voerscreven
gatensoe de voerscreven dijckgrave zeyde.
Comende an Burgambocht, daer die Schouwesscke dijck
streckt noertweestweert up nae Hamstede ende die Burgamboch-
schen dijck westweert tot Westenschouwen toe, weleke Burg-
ambochts dijck up een hoich stael licht, ende is zeer smal,
sulx dat als ecu wagen daerup ismen myt eenen paerde
daer nauwe verby ryden can, welleken dijck wy gereden zijn,