11 nous ayent accordé de faire un payement des assis de la ditte ville de Hulste pour six années, lesquelx assis, qui montent chascun an a quatre cens livres parisis mon- noye de Elandres, nous leur avons ottroypar noz aultres lettres jusques a neuf anscotninencens au jour que leur ottroy, qu'il out a présent du receveur general de Elan- dres, expirera, Nous a la supplicacion des diz eschevins et conseil, disans que sens vendre rentes sur la ditte ville ilz ne pourroient bonuement trouver promptement la finance du paiement des dictes six aunees, a yceulx avons ottroyé et ottroyons par ces présentes de grace es pecial qu'il puissent vendre sur eulx et la dicte ville et ycelle chargier de rentes h, une vie et senz racbat jusques la soinme de cent cinquante escuz d'or a la couronne et au dessoubz par an pour les deniers, qui en ystront, convertir ou dit paiement et non ailleurs, dont ilz seront tenuz de rendre compte avecques les autres revenues de la dicte ville par devant les comrnis de raon dit seigneur. Si donnons en mandement au bailli de Hulste et autres, qu'il appartendraque de notre dit ottroy il laissent et souffrent les diz eschevins et conscil de Hulste joïr et user paisiblementsenz leur donner aucune empeschement au contraire. En tesmoing de ces nous avons fait mettre notre seel a ces présentes. Donné en la ville de Gand le lIIIe jour d'Octobre Tan de grace mil quatre cens et huit. Op de vouw Par madame la duchesse, présens Pierre de Montbertant An drie de Douay et autres. J. de Mar Origineel perkament: aan doorgestoken perkamenten staart klein zegel in roode was, waarvan het schild nog zichtbaar is. 13. Gent 1409 November 14. De Raad van Vlaanderen beslistdat de baljuw van Hulsterambacht vierschaar moet houden binnen de stad.

Archief | 1909 | | pagina 49