18 foings, pailles, moutons, veaulx, berbis, volailles, pour- ceaulx ne autres vivres pour vous nes vos dits gens ou chevaulx litzlinceulxcuerechiefzcouverturespots paelles, plats estimables ne autres biens meubles ou uten- ciles d'ostel quelsconques ains les dits supplians qui comme dit est, 11'out este et ne serout favorisans les dits de Gand, ensemble leurs maisonniesfamilliers et serviteurs souffrez et laissez aler et venir paisiblement en leurs labeurs,be- soingnes et affaires a tout leur or, argent, monnoyé et a monnoyeret autres leurs biens et clioses quelzconques qu'ilz auront avec eulxsans leur dire ne fair déplaisir ou dommaige en corps ne en biens en aucune manière, et en ce faites et vous conduisez tellement que de bonne obéissance soiez envers nous h. recommandersachans que du contraire nous desplairoit et que vous en pug- nirions et ferions pugnir tellement que ce soit exemple autres; car ainsi nous plaist il et le voulons estre fait. Donne en notre ville de Tenremonde le XlXm3 jour de May Pan de grace mil CCGG cinquante et deux. Par monseigneur le dueGros. Origineel op perkament; aan enkelen perkamenten staart hangt liet veel beschadigd zegel in roode was. 25. Hulst 14-5a September 12. Willem de Hollander priester, bekent alles ontvangen te hebben, wat zijn broeder Jan de Hollander hem schuldig was uit de nalatenschap van Louis de Hollander, hun vader, en van Jan Blockeel, hun neef. Dit was ghedaen int jaer ons Heeren dusent veerhun- dert ende twe ende vijftich op den twalfften dach van September. Origineel op papier; het zegel van den schepen Willem van Lamzwaert is afgevallen. 26. Hesdin 1452 December 3. Philips de Goede ver gunt aan die van Hulst op hun verzoek een uitstel van 20

Archief | 1909 | | pagina 56