20 la grandeur de la cloisture et fermeté d'icelle, et est de présent nécessaire de la refaire réédiffier et fortiffier, afinque les bourgois, manans et kabitans d'icelle ville s'y puissent retraire et y demourer en seurté; Pour- quoy nous ces ckoses considéréesdésirans notre dite ville de Hulst estre refaicte, réédiffiée et mise en bon estat et aussi fermée et fortiffiée au bien et seurté de noz subgez, habitans en icelle et du pais d'euviron, vous mandons et commectons par ces présentes que appellez les eschevins de notre dite ville de Hulst et en suivant le contenu en nos dittes autres lettres patentes vous faictes faire la cloisture et fortifficaciou de notre dite ville de Hulst selon la grandeur a vous et a eulx autresfois mon- strée par nos diz commissairessans icelle grandeur exce- der ne passer en aucune roanière; en prenant par vous et les diz eschevins pour pris raisonnable par achat a cense heritable, h ferme ou aultrement au mieulx que en pour- riez finer raisonnablement, les héritaiges et masurcs qui escherront ès fossez de la ditte villeet contraignant a ce tous ceulx, qui a contraiudre y seront par toutes voies deues et raisonnablesde ce faire vous donnons povoir auctorité et mandement especial. Mandons et commandons h, toutes noz justiciers, officiers et subgez que a vous en ce faisant et a vos commis et députéz obéisent et enten- dent diligemment sans vous en ce faire ou donner ne souffrir estre fait ou donné quelconque destourbier ou empeschemeut au contraire; car ainsi nous plaist il et le voulons estre fait. Donné en notre ville de Lille le VI® jour de Septembre Pan de grace mil quatre cens cinquante trois. Par monseigneur le due a la relacion du conceil Le Bourg011. Origineel op perkamentwaaraan met enkelen staart een stuk van het zegel in roode was nog hangt; - Stadsprivi legiën nn. 1 f. 81.

Archief | 1909 | | pagina 58