37 60. Meclielen 1489 Augustus 12. Dezelfden verlengen het vroeger verleende uitstel van betaling weer met een jaar. Maximilian enz. et Philippe enz. a noz trés chier et feaulx chancellier et gens de notre conseil a Mons et- h tous autres noz justiciers et officiers ou t\ leurs lieup- tenans, cui ce regardera, salut. Savoir vous faisons que Èt rumble supplicacion des eschcvins et conseil de notre ville de Hulst tant pour eulx que pour et ou nom des bour- goismanans et habitans en icellc, contenant que a cause des guerres et divisions presentes et des grans cdifficcs et forliffications qu'ilz out puis deux ans en ca fait pour la preservationdeffencion et enicion d'icelle notre ville, il leur a couvenu payer grandes et excessives som mes de deniers, a cause de quoy icelle notre ville est si tres fort a l'arière et chargée, qu'il n'a esté possible aus dits supplians et encores n'est en povoir payer les charges, debtes et rentes d'icelle ville, et a ceste cause doubtans d'estre poursuiz par les rentiers et crediteurs d'icelle ville ilz obtindrent de nous environ a ung an delay et respit de payer les dits debtes et rentes pour le temps de dix. mois, qui sont c.xpirez, et combien que la cause du dit delay dure encores et que pendant icellui et jus- ques a present les dits supplians aient eu les dits gran des charges et continuelement soustenu la guerecomme encores font, a rencontre des noz rebelles subgetz de Gand et autres et entreticnnent a leurs despens a ceste cause certain nombre de gens de guerre en notre dite villepar quoy il leur soit moins possible de povoir con- tenter les dits ereanciers que james, néantmoins atendu l'expiracion du dit delay ilz doubtent d'estre poursuiz par iceulx et a ceste cause n'osent bonnement widier la dite ville ne aler en leurs besoingnes et affairesqui est a leur tres grant grief et interest si comme ilz dient. Nous ces choses considerées et mesmes que au moyen des dits fortiffications les rentes et biens estans en icelle ville, qui

Archief | 1909 | | pagina 75