40 63. Mechelen 1491 November 8 Dezelfden schelden aan de burgers van Hulst kwijt alle gelden, verschuldigd aan d'e van Gent, Sluis en hunne aanhangers, en geven hun alle verbeurd verklaarde goederen, in de Vier Ambachten liggende. Maxmiliax, par le grace de Dieu, roy des Rommains tousjours auguste, de Hougrie, Dalmacie, de Croachie, et Philippe, par le mesme grace archiducz enz., a noz améz et féaulx les president et gens de nolre chambre de conseil en Elaudres, aux eoinmis ou a commettre de par nous au saissement et Tceouvrement des biens de noz rebelles subjectz de Gaud, Lescluse et autres leurs ad- hórens, tenans avec eulx party a nous contraire, au pre mier notie huissier, sergeut d'arraes ou autre notre officier sur ce requis et a tous noz autres justiciers et officiers, cui ce regardera, ou a leurs lieutenans salut. Savoir vou9 faisons que pour eoncideracion des pertes et dommaiges que notre ville de Mulst a euz et soustenuz au moyen des divisions et rebellions, régnaus en nostre pays et conté de Elandres tnesmemeut a Eoccasion de la prinse et sustraction faicte d'icelle ville par nos dits rebelles sub jectz de Gaud, qui a la dite sustraction pillèrent et bu- tinèrent entièrement notre dite ville Lant les inhabitans dRcelle de tous et quelzconques leurs biens meublesuten- silz d'höstel et autres, comme lhiglise dé nostre dite ville de calices et autres joyaulx et ornemens servans a icelle eglise, et voulans recompenser notre dite ville des dits pertes et dommaiges a icelle notre ville de Hulst avons quicté et remis, quictons et remettons par ces presentes tout ce entièrement qii'ëlle doit et puet devoir a nos dits rebelles subjectz de Gand, Lecluse et autres leurs ad herens tenans avec eulx party a nous contraire taut en rentes et arrièrages d'icelle comme en debtes de sommes de deniers, notre dite ville de Hulst soit et demeure ou cas dessus dit quicte et entièrement deschargée envers nous et tous autres, qn'il appartiendrasaus queenpaye-

Archief | 1909 | | pagina 78