4<5 Origineel op perkament, waaraan hangt het zegel van Hulst in groene was.. 67. Meclielen 14-95 Maart 21. Maximiliaan en Philips staan een verhooging van accijns toe om de havenwerken te bekostigen. Maximilian enz. et Philippe enz. salut. Savoir fai- sonsnous avoir receu l'umble supplicacion de noz bien améz les bourgmeistresescbevins, conseil et tresoriers de notre ville de Hulst pour eulx et tout le corps et communaulté d'icelle ville, contenant comme a l'occasion des guerres et divisions, qui longtemps out regné en notre pays de Elaudrede la prinse d'icelle faicte en Pan IIIIXX unze par ceulx de notre ville de Gand et autres leurs adherens lors a nous rebelles, la reprinse et reduc tion, que depuis en a esté faicte par aucuns de noz ca- pitaines et gens de guerrele logiz des gens d'armes qui durant la dits guerres y ont continellement tenu garni- son et autrement, icelle ville ait esté pilléerobeedesolée et mise en totale ruyne; Et combien que les dits sup- plians aient fait tous devoirs et pris tous les moyens a eulx possibles pour eulx ramaser en la dicte villela res- sourdre, acquiter et nectoyer des grans debtes et charges en quoy elle est teuue, toutes foiz il ne leur a este 11e est possible de le po voir faire et se treuvent presentement en telle necessité qu'ilz n'osent wyder la dicte ville pour doubte d'est.re arrestéz ou ampeschéz non seulement pour leurs propres debtes, mais aussi pour celles deues par le corps de notre dite ville, et que plus et pis est, treuvent presentement que le havene illec, qui tousjours a este le principal bien et eutretenement dicelle ville et des dits suplians, est tellement gaste, remply et derompu que les navires n'y peuent passer ne avoir leurs cours, et est ap parent que se a diligence n'y est remedie, il decherra et ira du tout au néant a la totale destruction de la dicte

Archief | 1909 | | pagina 83