47 cordé, octroions, consentons et accordons en leur donnant congie et licence de grace especial par ces présentes que doresenavant durant le temps et terme de quatre ans pro- cliainement venans et entrefinans Tun F autre, commen- <?ans aujourduy date de cestes et finissans a semblable jour les dits quatre ans revoluz, ilz et leurs successeurs en loy puissent et porront imposer, cueillier et lever ou par leurs comrnis faire cueillier et lever les assiz et crue d'as- siz sur les parties declarées; assavoir sur chacun sacq enz. gelijk bovenpour les deniers, qui en viendront et y serout des dits impostz et crue d'assizestre convertiz et emploiez premièrement au payement de leur porcion de noz aydes et le surplus si avant qu'il se pourra extendreaux ouvrai- ges et reparacions du dit liavene et en F acquit et desckarge des debtes deues par le corps de notre dite ville de Hulst et non ailleurssur payne de les recouvrer sur eulxpour- vue que a ce se consente la greigneur et plus saine partie de ceulx, qui en pareil cas out acoustume baillier leur consentement, et que de F employ des dits deniers les dits suplians et leurs dits successeurs seront teuuz rendre compte et reliqua la et ainsi qu'il appartiendra toutes et quantesfoiz que de par vous requis en seront. Sy don- nons en mandement a noz améz et féaulx les président et- gens de notre ckambre de conseil en Elandres, a notre bailly du dit Hulst et il tous noz autres justiciers et offi ciers, cui ce puet et pourra touchier et regarder, leurs lieutenans et k chacun d'eulx au droit soy et si comme a luy appartiendra, facent, seuffrent et laissent les dits supplians de noz présente grace, octroy, congie et li cence durant le temps selou et par la forme et maniore que dit estplaynement et paisiblement joyr et user saus leur faire mectre ou donner ne souffrir estre fait, mis ou donné aucun destourbier ou empeschement au contraire car ainsi nous plaist il. En tesmoing de ce nous avons fait mectre notre séel a ces présentes.

Archief | 1909 | | pagina 85