58 Origineel op perkament; aan dubbelen perkamenten staart bevindt zich het gebroken zegel in roode was. 96. Brussel 1566 November 10. Lamoraal van Eg- mont gouverneur van Vlaanderenbericht aan die van Hulst dat hij hun een garnizoen zendt. Lamoral d'Egmont, prince de Gavre, conté du dit Egmontchevalier de Pordregouverneur et capitaine general des pays de Elandres et d'Arthois etc. Tres chiers et bien améz. Pour aultant que j'entens que l'accord passé eulre sou Altèze et les seigneurs et gen- tilzhommes confédéréz est bien mal observe et entretenu s'estant aulcuns advanchéz de fréquenter les presches aux faulxbourgs de la ville de Hulst, je me suis advisé de vous envoy er pour quelque temps XXX harcquebousiers h cheval pour vous assister a faire chasse des transgres- seurs des dits ordonnances faictes sur la conduicte de ceulx de la religion nouvelle, vous ordonnant et enjoin- dant bien expressément que cependant que les dits XXX hommes seront au dit Hulst, levez cincquante soldats pour la conservation du repos publicq et chastoy des dits rebelles, bien entendu qu'ilz seront aux despens de la ville et du mestier du dit Hulstayant escript pour eest effect en conformité une lettre a ceulx du dit mestier afin qu'ilz ne facent aulcun reffuz d'obéir a mon com- mandement pour leur bien, service de sa Majesté et con- servasion du payslesquelz cincquante soldatz entretiendrez jusques a ce qu'aurez aultres nouvelles de nous et en- tendrons meilleure conduicte de la religion nouvelle. A tanttres chiers et bien améznotre Seigneur vous ait en sa sainte garde. De Bruxelles le Xe de Décembre 1566 Lamoral d'Egmont. Buiten opA mez tres chiers et bien améz les bailly bourgmaistre et eschevins de la ville de Hulst. Origineel op papier. Bundel: Eortificatiën.

Archief | 1909 | | pagina 96