0W*
i-inHri tf>
iih'
tv
v - TI -L
vfJ
Vtnyi/i|n 27 vialh len vn liillend»- 'cm-.-' v v.
lu-t vroon-, sti.md, n:a?\vc.rke" n.«t a ei kf n ihiv neii it^aivvei k-. -ti nui
n i-I - i I n>wr.c 11 if iilt i IV rn/. i-t •akfiwf-K i im-.
in den linkfi cn rechterbovenhoek der kaapt beva het VoLende:
L^
Ter verduidelijking van onderstaande reprod. Ier kaart van Massol diene het volgen^t
-i 4.H. ,1 Int i fjj
'i li-jt t" il sif1 - -ekeni nifi ilf - a end' 'tin. Mik-- lanjjs dr w.t Vj
n v t i 1 tl -
Ihjui&e
f. Ij'ii'Mi ii 111li- n vei del :m f. i in a n kf tl 1
sVi.<Js.' d U*r t jjeteekend niet de letter d efii strook rijswerk <>t
ir- de begonnen inlaagdijk van lt»J2. De legenda
,4f
V f n \T' I EN
nvK
Z"' X-:-
95*,-
V
V
H T
K Y I. A N t)
A N
V.UI Kll-Vtttr, ZiivJC h A
opgenomengek.wrtrrrt en voltrokken .lui
A
B
C
D Zuydwa.it
Kaart van lf*n W>-s' «ilsen dnk
'tlt>
vpr.ii f
I VI I I
E -
F
G
H
v
W
W ffec-i