0W* i-inHri tf> iih' tv v - TI -L vfJ Vtnyi/i|n 27 vialh len vn liillend»- 'cm-.-' v v. lu-t vroon-, sti.md, n:a?\vc.rke" n.«t a ei kf n ihiv neii it^aivvei k-. -ti nui n i-I - i I n>wr.c 11 if iilt i IV rn/. i-t •akfiwf-K i im-. in den linkfi cn rechterbovenhoek der kaapt beva het VoLende: L^ Ter verduidelijking van onderstaande reprod. Ier kaart van Massol diene het volgen^t -i 4.H. ,1 Int i fjj 'i li-jt t" il sif1 - -ekeni nifi ilf - a end' 'tin. Mik-- lanjjs dr w.t Vj n v t i 1 tl - Ihjui&e f. Ij'ii'Mi ii 111li- n vei del :m f. i in a n kf tl 1 sVi.<Js.' d U*r t jjeteekend niet de letter d efii strook rijswerk <>t ir- de begonnen inlaagdijk van lt»J2. De legenda ,4f V f n \T' I EN nvK Z"' X-:- 95*,- V V H T K Y I. A N t) A N V.UI Kll-Vtttr, ZiivJC h A opgenomengek.wrtrrrt en voltrokken .lui A B C D Zuydwa.it Kaart van lf*n W>-s' «ilsen dnk 'tlt> vpr.ii f I VI I I E - F G H v W W ffec-i

Tijdschriftenbank Zeeland

Archief | 1914 | | pagina 73