NOORD BEVELAND
HOOGTE VAN N A P -7.00 n
HOOGTE VAN NA.RM.OOn
STRAND
TOT NAP *12.00m
TOT N A P *7.00rr
NOORD-BEVELAND
HOOGTE VAN N A P -7.00m TOT N A P-12.00m
HOOGTE VAN NAP -4.00m TOT N A P -7.00m
INTERGETIJDEGEBIED, DROOGVALLEND BIJ EB
HOOGTE VAN N.A.P.-1.00m TOT N.A.R-1.00m
ningen zou, wanneer dat tegen geringe meer
kosten mogelijk is en wanneer dat binnen de
vormgevingsideeën past, ruimte voor parkeer-
mogelijkheden kunnen worden gereserveerd.
Naderhand zouden de voorzieningen dan met
betrekkelijk geringe meerkosten kunnen wor
den gerealiseerd.
Ten aanzien van alle voorzieningen geldt echter
in de eerste plaats dat alvorens tot realisering
wordt overgegaan, eerst de afweging tegen de
natuur- en de visserijfunctie zal moeten plaats
vinden.
Bij de beschouwingen over de mogelijke toe
komstige ontwikkelingen zijn de aard en de lig
ging van de over de dammen voerende wegen
van groot belang. Zo kan de aanleg van een pa
rallelweg worden overwogen, die onder meer
een scheiding bewerkstelligt tussen het door
gaande verkeer en het recreatieverkeer.
Fig. 1. Landschapstructuur
schetsen van de stormvloed
kering met omgeving bij vloed
(links) en eb
Fig. 2. Alternatieven voor de
situering van wegen op de
Oesterdam
SCHOUWEN
510