wie zei dat er in zeeland niks te doen is? uitkrant voor zeeland MOOI, DAT U 'T NU ALLEMAAL BIJ ELKAAR HEEFT strenge toespraak Het circusachtige Straatfestival, de veaudeville-sfeer van de Boulevard of Broken Dreams, 44 Zeeuwse beeldende kunstenaars op de Kunstbeurs, de ongebaande wegen van het Festival Nieuwe Muziek, de tentoonstellingen, orgelconcerten, film, alles bij elkaar in één blad. Geen gezoek meer tussen de oude kranten. Achteraf-spijt over gemiste evenementen hoeft niet meer. Een flinke luxe eigenlijk. Beseft u dat? Veel informatie, verhalen over evenementen, kritieken, interviews, beschrijvingen, mooie foto's, altijd zo'n 60 pagina's. En nu zelfs veel meer. Alsof het niets kost. Een dergelijke bundeling aan informatie over culturele evenementen kwam u in Zeeland nog niet tegen. Maar het kost wel wat. Dit nummer kon alleen worden uitgebracht dankzij de financiële medewerking van de Culturele Raad Vlissingen, organisator van het Straatfestival en mede-organisator van de Boulevard of Broken Dreams, en de organisatie van de Kunstbeurs. En nog is het een rib uit ons lijf. Mooi dat het daarom eens tijd wordt abonnee te worden. adverteren in mooie moeite abonnement op mooie moeite Geef een vriend eens iets origineels. mooie mosiTC Postbus 303 4330 AH Middelburg Instellingen en bedrijven die zich op een of andere manier met cultuur bezighouden kunnen in Mooie Moeite gericht adverteren: zij bereiken het in cultuur geïnteresseerde publiek in Zeeland. Maar ook voor bedrijven in de sfeer van het uitgaansleven, zoals de horeca, modezaken, juweliers, is adverteren in Mooie Moeite interessant. Het gaat nu eens niet om massale verspreiding en onmiddelijke stijging in verkopen dankzij het adverte ren. Het effect ligt meer in de sfeer van prestige. Mooie Moeite wordt in alle kringen gezien als een zeer fraai blad met goed geschreven artikelen, een blad dat niet alleen in Zeeland, maar ook landelijk ver boven de middelmaat uitstijgt. Een advertentie in Mooie Moeite geeft iets van dat prestige aan uw zaak, zoals een mode advertentie in Avenue iets van de chique van het blad op de advertentie overbrengt. Het effect valt niet te onder schatten. Mooie Moeite besteedt aan grotere culturele evenemen ten uitgebreid aandacht. Sponsors en organisaties kunnen daar via advertentiepagina's op inhaken. De sponsors en organisatoren van de Vlissingse Modeda- gen waren de eersten die zich op deze manier in Mooie Moeite afficheerden. Publicity manager Luc Markies zal gegadigden gaarne te woord staan. Wilt u meer weten? Vult u de bon even in of neem contact op met Luc Markies, Nieuwendijk 15a, Vlissingen, telefoon: 01184-16588/12145. goede informatie Uit onderzoeken blijkt dat tien procent van de Neder landse bevolking regelmatig naar theater, concert, film of tentoonstelling gaat. Niet iedereen hangt voor de t.v. In Zeeland ligt de belangstelling traditioneel wat lager, maar het groeit elk jaar. Maar, al is het slechts vijf procent, dan betekent het voor Zeeland dat ruwweg 17.500 mensen de t.v. niet als enig cultuurbrengend medium zien, 17.500 mensen die let terlijk aan den lijve willen ondervinden welke spanning dat toneelstuk teweegbrengt, hoe een concert er uit ziet, hoe de beelden van het grote doek imponeren. Op die groep richt Mooie Moeite zich, in de veronderstelling dat deze mensen ook goed ingelicht willen worden over wat er allemaal gebeurt. overzichtelijk Mooie Moeite biedt maandelijks, van september tot en met juni, 50 tot 60 pagina's informatie over evenemen ten in Zeeland. Een jaarabonnement kost slechts 30 gulden! een abonnement op Mooie Moeite. En neem er zelf ook een. Ik abonneer mij vanaf maand: naam: straat: postcode/plaats: (en*) geef een abonnement cadeau aan naam: straat: postcode/plaats: woordje 'en' doorstrepen als u zelf geen abonnement wenst. Deze bon opsturen naar: Stichting Kunstpromotie Zeeland, Postbus 303, 4330 AH Middelburg. fïlfflzomer 3

Tijdschriftenbank Zeeland

Mooie moeite / Uitblad voor Zeeland | 1986 | | pagina 2