- 9 -
Een opstel "op z'n aeremuu's
van een leerling 6e klasse Chr. school Arnemuiden.
Op 't schip.
't Was biena alef viere. De school zou zomedeem uut gae. Dan
haen we naer schipje op 't meulendiekjeDa was ellemael van
oud etimmert. Da wa stikke leuk. Ma ja me noen vee uusworek
meake van mister, die heef ma hein vee uuswerek ook.
Een oop taallessen, iedere dag een bladzije rekini, en nog
vee ripputities iedere weeke't Was hev/oon nie om te maêken,
ma, ja wie a knap wil weeze moet ard werukeDa uuswerek
doenk vanevund ma o (=hoor). Toen ank biet schip je kwam noggud
(ik?) naer Pietje Mes om een aemer en een zaegi. Me mogge nog
oud abbi, afijn daer zank dan ma even om nae hannes zijlore
hoaen, de (die?) o had) nog een paer balekjes vó mien.
Toen ank dearom was gegae mog ter nog een luukje in 't stuur-
kot, bunee was oolles gedae en in de .buiskappe ook. Nou dan
haen we proefvaert ouwe
Kees is stuurman mu haen vaere. Men we hebben) een radar,
die ei Kees gemaekt. De vloer ei Kees ook emaekt
Nou, de proefvaert lukte hoed.
Op te merken, naast de boven gesignaleerde v.dw. afwisselend
met e^ en met ge-(he) voorvoegsel, de spelling rekiniebbi,
een zaegi naast woorden waar de "stomme uitgang" met -e is
weergegeven; het laatste is conventionele spelling, het eer
ste is echt
Precies zo doen de oer-middelburgers het. En dan balekjes,
werek en weruke flink - weg in twee en drie lettergrepen
Blaas de Ridder (ik verraad toch zijn naam maar even) heeft
't knap voor elkaar gekregen. We weten zo weer een beetje
meer van 't levend Aeremuu's.