itit-.
Dweepzieke ieveraors
cultuurvandaoln, is ten prooi gevaln an afbraok deu jonge vandaoln.
De tekst op het 'monument' 'tot hier en niet verder', wor nie echt
letterlijk genoomn. De metaoln letters lign tussen verrotte blaorn. 't
Van blik gemaokte geschut is verveloos, net as de kanonskogels van
beton. Zou zö een oogzweer recht doen an de geschiedenis van de
stad? Vergeet 't maor! Ronduut een schaomtelöze vertönieng. Maor
bie de meer as duzend jaor ouwe Sint Baofskerk is 't a nie vee beter.
Oök 'ier rondom de kerke een ladieng wezenloze gedichtn.
En noe 'k toch an 't raozn zien: tuusgekomme bereikte m'n ergenisse
een ongekend 'oögtepunt. In 't Engelstaolige boek: 'The
Undutchables' over de karaktereigenschapn van Nederlanders kost 'k
leezn da Zêeuwse 'zelootn' voo 'udder brabbeltaol erkennienge
gevraogd 'addn bie de Europese Unie', 'k Wiste-'k ik nie wat een
zeloot was,maor 't schient een onverdraogzaome dweepzieke ijvera-
er te zien.
't Za wè zien.
noe nummer 23
Constantijn Huygens en z'n knecht, schilderiee van Thomas de Keyser uut 1627.