HET ELEKTRONISCHE VISITEKAARTJE CHKtl j Hoe bereik ik aijn publiek! Uoor veel bands woeilijke vraag. Natuurlijk, bij een optrede kijken, naar W. zit dat tmieaJa .nntaaianc. noot pagina I C emuOTi fnieuwsbla^^oo^^zeeuwsepopmuziek, jaargang 6, nummer 2, april 1996 j Door Peter Toussaint Hoe bereik ik mijn publiek! Voor veel bands is dat een moeilijke vraag. Natuurlijk, bij een optreden komt er publiek kijken, maar hoe zit dat tussen de optredens door? Zon der enthousiaste fans die een fanclub oprichten met bijbehorend periodiek is het moei lijk om aan de wereld te vertellen waar je mee bezig bent, hoe het nieuwe logo eruit zit, wat er in de bio staat en zo meer. Maar gelukkig leven we in mo derne tijden met moderne hulpmiddelen. Zo zit ik nu driftig achter de computer le tikken. Met die zelfde compu ter en een modem kan ik ook de hele wereld bereiken. En als ik mijn foto's, songteksten, bio en andere ongein ergens neer zet op een computer, kan ook de hele wereld die in bezit is van een computer met modem, die spullen ophalen, bekijken en vragen stellen. Met deze kennis gewapend ging ik op bezoek bij Musky Engels, lid van de Inter- netwerkgroep bij stichting VMC en Poulus Bliek, eigenaar van BBS 'The Chili Out'. Musky Engels is bezig om voor de Stichting VMC Zeeland, de provinciale welzijns- en cultuurinstelling waar ook Stichting Popmuziek Zeeland

Tijdschriftenbank Zeeland

Noot | 1996 | | pagina 1