aod 'n bitje nl lienks en dan wee 'n bitje ni recbs. Ze gieng 'n bitje in d'r eigen staen praoten en Vaoder aorden ze mompelen: "Wie zou dat toch wezen Go, die ei ök 'n gekke kop Ik kan mè nie zién wie a tat noe is. A t'n mè is 'n bitje mie z'n kop draaiden, dan zou 'k 't wè weten. Mè 'n aorigen kop ei t'n. Wi liekt die kop noe toch op Nae nog is mie d'r aod lienks en rechs estaen t'ên, kwam 't 'r inééns uut: "Noe zié 'k 't, die vent ei net 'n kop as 'n andveger Da Vaoder t wè 'n bitje moeiluk a om z'n lachen in t'ouwen dat ka je wè begriepen dienk 'k. WAT VERDIENDEN DIE KAPELLENAREN NOU VROEGER door ir. M.J. Ie Clercq. Inleiding. Kort na de Eerste Wereldoorlog ben ik op Kapelle geboren en bracht er achttien heerlijke jaren door. Mijn vader en moe der waren in gesprekken met de kinderen altijd erg openhar tig, maar daarom haalde je het als kind toch niet in je hoofd om te vragen naar het inkomen van je vader. Van natu re voelde je aan dat je zoiets niet kon doen en ik vermoed dat nu nog menig Kapellenaar bij het lezen van de titel van dit artikel zal denken of misschien wel zal zeggen: "Daar heb je niks mee te maken" of "Waar bemoeit-ie zich mee Die laatste opmerking is een goeie vraag waarop mijn ant woord klaar ligt: het is beslist niet mijn bedoeling om uit pure nieuwsgierigheid naar de inkomens van mij bekende, maar inmiddels overleden, Kapellenaren een onderzoek in te stellen en het resultaat te publiceren. De enige reden is om beter inzicht te verkrijgen in het gezinsinkomen in vroeger tijden. Geschiedschrijvers plegen het loon weer te

Tijdschriftenbank Zeeland

De Spuije | 1989 | | pagina 43