•iuTiïiimv/' Ar Houdt u de voeten droog op Noord-Beveland als het pijpenstelen regent? Deze vraag stond centraal op de informatieavond in Kamperland over het op te stellen waterplan buitengebied. Het waterschap presenteerde de resultaten van de enquête die onder belangheb benden was gehouden en de eerste berekeningen. Ook de knelpunten voor de waterkwaliteit kwamen aan bod. Daarnaast werden mogelijke oplossingen gegeven. Is een nieuw gemaal bij de Roompot een optie en biedt het aanleggen van extra waterberging soelaas? De echte discussie hierover vindt plaats in workshops met belangenorganisaties. Wilt u meer weten over het water op Noord-Beveland? Op onze website vindt u onder andere kaarten van de afwateringsgebieden, de waterlopen en overstromings risico's. Ook treft u er een samenvatting van de presentaties aan. U vindt het allemaal op www.wze.nl/waterschapswerk/waterplannen/ noord-beveland. De volgende informatieavond wordt in mei gehouden. (LvD) Alle overheidsorganisaties met klantencontacten moeten aan het einde van 2008 een servicegarantie hebben. Waterschap Zeeuwse Eilanden is het eerste waterschap in ons land met zo'n garantie. Wat merkt u ervan? In de servicegarantie komen verschillende onderdelen aan bod die te maken hebben met een klantgerichte service. Stuurt u ons bijvoorbeeld een brief, binnen tien werkdagen krijgt u een ontvangstbevestiging of brief van ons terug. Belt u naar het waterschap en degene waar u voor belt is er niet, dan zorgen we dat u binnen twee werkdagen door diegene of een collega wordt teruggebeld. Voor een compleet overzicht van de servicegarantie kunt u een kijkje nemen op onze website. Beschikt u niet over internet, vraag dan een papieren exemplaar aan bij Communicatie, 0118-621000. (EM)

Tijdschriftenbank Zeeland

Scheldestromen/de Waterwerker | 2008 | | pagina 5