•iuTiïiimv/'
Ar
Houdt u de voeten droog op Noord-Beveland als het
pijpenstelen regent? Deze vraag stond centraal op de
informatieavond in Kamperland over het op te stellen
waterplan buitengebied. Het waterschap presenteerde
de resultaten van de enquête die onder belangheb
benden was gehouden en de eerste berekeningen.
Ook de knelpunten voor de waterkwaliteit kwamen
aan bod. Daarnaast werden mogelijke oplossingen
gegeven. Is een nieuw gemaal bij de Roompot een
optie en biedt het aanleggen van extra waterberging
soelaas? De echte discussie hierover vindt plaats in
workshops met belangenorganisaties. Wilt u meer
weten over het water op Noord-Beveland? Op onze
website vindt u onder andere kaarten van de
afwateringsgebieden, de waterlopen en overstromings
risico's. Ook treft u er een samenvatting van de
presentaties aan. U vindt het allemaal op
www.wze.nl/waterschapswerk/waterplannen/
noord-beveland. De volgende informatieavond wordt
in mei gehouden. (LvD)
Alle overheidsorganisaties met klantencontacten moeten aan het einde van 2008 een servicegarantie
hebben. Waterschap Zeeuwse Eilanden is het eerste waterschap in ons land met zo'n garantie. Wat
merkt u ervan? In de servicegarantie komen verschillende onderdelen aan bod die te maken hebben
met een klantgerichte service. Stuurt u ons bijvoorbeeld een brief, binnen tien werkdagen krijgt u een
ontvangstbevestiging of brief van ons terug. Belt u naar het waterschap en degene waar u voor belt is
er niet, dan zorgen we dat u binnen twee werkdagen door diegene of een collega wordt teruggebeld.
Voor een compleet overzicht van de servicegarantie kunt u een kijkje nemen op onze website. Beschikt
u niet over internet, vraag dan een papieren exemplaar aan bij Communicatie, 0118-621000. (EM)