t'^y/ Xopa,|',uUrK - uCi,;; (ywotibt unjifcc $A* ïuviV-z>I'cciK^CIrip JÜ)ïksj*$P<, - '2u rUt £^Svv<uysc$tt^>oc% oMnmc fib 4^ V- £Ö)o UC41. - aa/ntic I? fc &x£»i clfëru.'Uyuba.de - hoezo iube r ut»* 5P«^.t,', ^-S&Cm 3*fcA. '$no*t •A--"1 - I üftiadjmi - Kami P" £J. Vtti*. 'I I''' ^2 jScf-»<v*vt i t) -(t!p Tekening van de Zeeuwsche Spoorboot No. 2, in 1891, gebouwd door scheepswerf De Schel de. (Zeeuws Archief, Archief Zeeuwsche Spoor bootmaatschappij, inv.nr. 99) financiële speelruimte ontstond. Ook de gestage toename van het reizigersverkeer tussen Middelburg en Zierikzee bood per spectieven. tersfamilie) kon evenwel enigszins aan de bezwaren tegemoetgekomen worden. Cau slaagde er namelijk in om op Schouwen- Duiveland vijftig nieuwe aandelen a 500 gulden te plaatsen, zodat er wat meer Heroprichting Toen het Provinciaal Bestuur zich ook garant stelde voor een jaarlijkse subsidie van maximaal 12.000 gulden, kon overge gaan worden tot de samenstelling van de

Tijdschriftenbank Zeeland

de Wete | 2004 | | pagina 26