t'^y/
Xopa,|',uUrK
- uCi,;;
(ywotibt unjifcc
$A*
ïuviV-z>I'cciK^CIrip
JÜ)ïksj*$P<, - '2u rUt
£^Svv<uysc$tt^>oc% oMnmc fib
4^
V-
£Ö)o UC41. - aa/ntic I? fc
&x£»i
clfëru.'Uyuba.de - hoezo iube
r
ut»*
5P«^.t,', ^-S&Cm 3*fcA. '$no*t
•A--"1 - I
üftiadjmi - Kami
P"
£J.
Vtti*.
'I I'''
^2
jScf-»<v*vt i t) -(t!p
Tekening van de Zeeuwsche Spoorboot No. 2,
in 1891, gebouwd door scheepswerf De Schel
de. (Zeeuws Archief, Archief Zeeuwsche Spoor
bootmaatschappij, inv.nr. 99)
financiële speelruimte ontstond. Ook de
gestage toename van het reizigersverkeer
tussen Middelburg en Zierikzee bood per
spectieven.
tersfamilie) kon evenwel enigszins aan de
bezwaren tegemoetgekomen worden. Cau
slaagde er namelijk in om op Schouwen-
Duiveland vijftig nieuwe aandelen a 500
gulden te plaatsen, zodat er wat meer
Heroprichting
Toen het Provinciaal Bestuur zich ook
garant stelde voor een jaarlijkse subsidie
van maximaal 12.000 gulden, kon overge
gaan worden tot de samenstelling van de